Honda

Honda perämoottori BF50 DK4 LRTZ

9090 

227 € / kk (esimerkkilaskelma)

BF50:llä nautit erinomaisesta kiihtyvyydestä, huippusuorituskyvystä ja uskomattomasta taloudellisuudesta. Se on täynnä Hondan nykytekniikkaa, joka tekee moottorista todella tehokkaan sekä luokkansa vähäpäästöisimmän ja kevyimmän.

Tuotenumero: BF50DK4LRTZ

Myymälässä: 0 kpl

Verkkokaupassa: 0 kpl

Luokkansa paras polttoainetalous. Tällä moottorilla nautit erinomaisesta kiihtyvyydestä, huippusuorituskyvystä ja uskomattomasta taloudellisuudesta. ECOmo-teknologialla ja älykkäällä laihaseostekniikalla varustettu BF50 on kevyt, päästöiltään puhdas ja ääneltään hiljainen. Siinä on myös todella pieni polttoaineenkulutus – erityisesti matka-ajossa.

Veneilijän ja ympäristön iloksi. Honda Marine on sitoutunut pitämään veneilyn sekä vastuullisena että hauskana kehittämällä entistä ympäristöystävällisempiä perämoottoreita. BF50:n CO2-päästöt ovat yli 30 % pienemmät kuin aiemmissa malleissa, vaikka huikea suorituskyky on säilynyt ennallaan. Programmed Fuel Injection) mahdollistaa edelliseen malliin verrattuna jopa 18 prosentin polttoaineen säästön matkanopeudella ajettaessa 3.000-4.500 kierrosluvuilla. Yhdessä Hondan ECOmo-laihaseostekniikan kanssa polttoaineen kulutus on saatu tämän kokoluokan pienimmäksi. Suomessa Buster L:llä suoritetussa testiajossa kulutus oli 0,37 l meripeninkulmalla. Veneilystä nauttii monin verroin enemmän, kun tietää että maapallo hengittää helpommin. Honda Marine kantaa vastuun ympäristön puhtaudesta. Samalla, kun veneilyn on tuotettava iloa vesillä liikkujalle, sen on tunnettava vastuu luonnon säilymisestä puhtaana ja häiriintymättömänä.

Lisävoimaa pienillä kierroksilla. Suuri teho pienessä moottorissa. BLAST-teknologialla voidaan säätää sytytyksen ennakkoa ja ilma-polttoaineseosta. Yhdistettynä polttoaineen monipisteruiskutukseen (PGM-FI) se takaa parhaan mahdollisen tehon ja väännön pienillä kierroksilla.

Honda BF50 tekniikka

  • Kolmisylinterinen kokonaisuus painaa vähän ja käy tasaisesti
  • Polttoaineen elektroninen monipisteruiskutus (PGM-FI)
  • BLAST – tehostettu vääntö alakierroksilla
  • Laihaseostekniikka – optimaalinen polttoaineenkulutus (ECOmo)
  • Makean veden huuhteluliitin – pidempi moottorin elinikä
  • Elektroninen valvontajärjestelmä mm. lämpötilan ja öljynpaineenvalvonta sekä kierrosrajoitin
  • Kolmilapainen alumiinipotkuri
  • Kierroslukumittari (analoginen)
  • Trimmimittari (analoginen)
  • NMEA 2000 -ulostulo