Uuden sukupolven mopomalleissa on täysin uudistunut runko, moottori ja design!
RR 2T 50 on alhaisen painonsa vuoksi todella ketterä käsitellä ja siinä on huippuhyvät ajo-ominaisuudet. Voimanlähteenä toimii legendaarinen Euro 5 Yamaha/Minarelli AM6 2-tahtikone.
Menopuoli on siis varmasti kunnossa, mutta niin ovat myös jarrut. 260- ja 220 mm hydrauliset levyjarrut pysäyttävät mopon todella tehokkaasti ja turvallisesti.
Moottori
- 1-sylinterinen, nestejäähdytteinen 2-tahtimoottori automaattisella tuorevoitelulla (ei RR 2T 50 Racing)
- Uusi vaihdevalitsinmekanismi ja taotut vaihdehaarukat
- Uusi pakokaasun haihdutusjärjestelmä (Euro 5)
- Uusi ajoneuvoon integroitu ilmansuodatinkotelo
Runko
- Uudistunut runko – parempi käsiteltävyys
- Uusi design joka on suunniteltu Enduron maailmanmestaruussarjaa hallitsevien Beta kilpaenduroiden pohjalta. (uusi polttoainetankki, valomaski, numerokilvet, ilmanohjaimet, istuin, grafiikat)
- Uusi takarunko johon sähkökomponentit on täydellisesti integroitu
- Pidempi takahaarukka – parempi pito ja käsiteltävyys
- Uusi takaiskunvaimennus – tehokkaampi iskunvaimennus ja pidempi joustovara (enduro versiot)
- Uusi pakoputkisto – kompakti racing putkisto
- Uusi 1-avaimen lukitusjärjestelmä – virtalukon avaimella voit lukita myös polttoainetankin, istuimen, ohjauslukon
- Uusi led takavalo
- Tehokkaat levyjarrut – edessä Ø 260 mm, takana Ø 220 mm’
- Uusi 6,5 litran polttoainetankki
- Uudet micro-valetut jalkatapit
- Upeat, uniikit grafiikat
RR 2T 50 Enduro Racing yksityiskohdat
- Alumiininen takahaarukka
- Säädettävä ø 41 mm upside-down etuhaarukka
- ø28,5mm cone ohjaustanko
- Punaiseksi elaksoitu äänenvaimennin
- Linkullinen takajousitus
- Säädettävät (comp ja rebound) takaiskunvaimennin lisäsäiliöllä.
- Moottori ilman tasapainoakselia – hereämpi ja tehokkaampi moottori.
- 2 jäähdytintä
- Alumiiniset pinnavanteet
- Ei automaattista tuorevoitelujärjestelmää. (tuorevoiteluöljy sekoitettava suoraan polttoaineeseen)
- Punainen runko
- 2-mäntäinen etujarrusatula